31 Ağustos 2009 Pazartesi

Kenan Çoşkun Haberin Varmi Yar Yar Dinle, Haberin Varmi Yar Yar Dinle


Saçlarından bir tel aldım
Haberin varmı yar yar haberin varmı
Bu gönlümü sana verdim
Haberin varmı yar yar haberin varmı

Gözden uzak dilden ırak
Ben seni sevmişem eyvah
Haberin varmı yar yar...(3)
NAKARAT
Gözler kalbin aynasıdır
Yalan söylermi yar yar yalan söylermi
Ağlatan gözleri gördüm
Oda sendemi yar yar oda sendenmi
NAKARAT
Son hatıran kaldı bende
Onuda alsana yar yar,onuda alsana
Yaptığınla mutlumusun
Söyle senbana yar yar,söyle sen bana
NAKARAT

12 yorum:

  1. helal olsun ağzına yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bir parça benin dinledim bence herkesin dinlemisin tafsi ederim

    YanıtlaSil
  3. harikasın kardeşim çok guzel söylemişşin

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ağzına yüreğine sağlıkolsun alah seni korusun abicim

    YanıtlaSil
  5. HELAL OLSUN SÜPER YA

    YanıtlaSil
  6. ben seni kalbime yazmadım seni kalbime gönmdüm hayırsız...

    YanıtlaSil
  7. helal olsun vay beee

    YanıtlaSil
  8. Güzel ses güzel yorum,Yolun açık şansın bol olsun.Biz de seni sevdik,Teşekkürler...

    Okçuoğlu

    YanıtlaSil
  9. mükkemmel bir türkü

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  11. abi bu ses ne ya helal olsun ağlattın valla

    YanıtlaSil
  12. süper söylemişsin helal olsun

    YanıtlaSil