31 Ağustos 2009 Pazartesi

Cellat Gönül Hecesi Dinle, Gönül Hecesi Dinle

Tek dileğimdi benim olman
Sadece kollarımda uyuman
Senden başka kimse olamaz dedim o zaman
Kabul oldu sonra dualarım
Oldu yine yersiz hatalarım
Sonu hüsran oldu yine ben mağlup olanım
Neye kırıldığını anlamadım
Önce farkettim sonra çağresizim
Kalbini açmadın bi kere Bana sen böyle olunca ne yapabilirim

Üzmek istemedim hiç bir zaman
Seni gözyaşın benim ölüm kederim
Belki hissettiremedim ama
Sadece seni sevdim yemin ederim
Bak al seninim o taş yüreğin sevemedi
Ama yeter artık dersen çeker giderim
Haramdı demek dudaklaırnın busesi
Dilim haykırmasa bile sen gönül hecesi

Dedinki ben o eski ben değilim
Cok üzdün beni hiç düşünmedin
Bu defa bitti dedinya yanar ciğerim
Kölen gibiyim esir ettin kendine
Bi defa bile koyamadım ah kimseyi yerine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder