3 Haziran 2009 Çarşamba

Murat Kekilli Kalbimdeki Darp Video Klip izle

Seni sevdim ve bunu,
Bir tek sana söylemedim
Gizledim gizemledim,
Bir tek sana diyemedim
Seni sevdim ve bunu..
Bir tek sana söylemedim
Gizledim gizemledim
Bir tek sana diyemedim
Aradan geçen yılları
Toplada yüzüme çarp,
Belki bir güle benzer
O vakit kalbimdeki darp,
Aradan geçen yılları
Toplada yüzüme çarp
Belki bir güle benzer
O vakit kalbimdeki darp
O vakit kalbimdeki darp
Kalbimin kapısını çalıyor
İki kişi birden bir tanesi sen
Öteki sana benzeyen
Sana benzeyen
Seni sevdim ve bunu
Bir tek sana söylemedim
Gizledim gizemledim
Bir tek sana diyemedim…



Murat Kekilli Kalbimdeki Darp Dinle, Murat Kekilli Dinle, Murat Kekilli Kalbimdeki Darp Klibi İzle, Murat Kekilli Kalbimdeki Darp Şarkı Sözü, Kalbimdeki Darp İzle Dinle, Murat Kekilli Kalbimdeki Darp İzle Dinle, Klip İzle Dinle, Kalbimdeki Darp Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder